torsdag 8. september 2011

You shout it out, but I can't hear a word you say. I'm talking loud, not saying much! I'm criticized, but all your bullets ricochet, you shoot me down, but I get up


Endelig! I morgen drar jeg og to venninner til Ålesund på hotellweekend. Jeg gleder meg som en liten unge.
Jeg elsker å bo på hotell, det får meg til å føle meg som en prinsesse. Med alle disse hvite lakenene, hvite håndduker og deilige senger! I tillegg ser hotellet vårt ut som et slott midt i byen.

Det blir en herlig helg med bare oss jentene, ingen gutter, vin, god mat og shopping! Det blir utrolig deilig.
Vi gleder oss kjempe masse til å komme oss bort litt, og i tillegg til Norges vakreste by, som noen sier. Jeg har aldri vært i Ålesund før, så derfor blir det ekstra gøy. 

Vi har også blitt enige om ingen mannfolk prat, altså bare jenteprat. Vi har alle tre godt av å ha en rolig og behagelig helg uten styr og problemer. Jeg håper det blir som en sex og singelliv episode, bare uten menn!
Vi jenter burde så absolutt ta flere slike turer, for å slappe av og lære å kjenne oss selv bedre. Samle opp litt energi for å starte på nytt igjen. Vi fortjener det så absolutt alle sammen!

Å være jente er i alle fall verdens tøffeste jobb. Vi får alt lagt på oss, slik at det blir mye stress. Vi er også litt for flinke til å bruke kjeften, noe som er en stygg uvane. 

Jeg har vært på en slik hotellweekend tidligere med to andre gode venninner av meg. Og det var skikkelig befriende, nesten en lettelse. Derfor mener jeg at alle jentevenner burde ta seg en slik tur en gang i blant. Det styrker forholdene deres og i tillegg er det en opplevelse det også!
Tenk så mye gøy tre jenter kan gjøre i en by! 

Kos dere i helgen dere også, det skal i alle fall vi :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar