søndag 18. september 2011

SUNDAY


Søndag! Altså den verste dagen i uka. Det er den dagen hvor vi er slitne, lei og gruer oss på en ny uke med skole og arbeid. Samtidig er det en fryktelig deilig dag vi ikke trenger å bry oss om noe. 
Vi gjør hva vi vil.

Var som sagt på fest i går også, og det ble en kanonkveld. Det hele begynte med at jeg og tre/fire andre skulle ta en pils og spise taco. Det ble bare fler og flere pils, etter hvert også mer. Til slutt ble vi alle kjempe fine og dro videre på nachspiel sammen med fler. Utrolig gøy kveld, håper på fler slike!  

Dette har vært en super helg, og jeg er stor fornøyd. Min gode venninne Silje, var også hjemme i helgen, så vi fikk litt kvalitetstid siden hun har flyttet. 

Ellers skal jeg flytte i morgen, og gleder meg kjempe mye. Det blir deilig med noe større og litt lysere, siden det er en takleilighet med masse vinduer får jeg masse lys. Jeg elsker lys. Da blir det også større plass til store meg og alle klærne og skoene mine. Hihi :-)

Det var vel egentlig det jeg hadde å si i dag. Det har vært en veldig slapp dag så er ikke så mye å legge ut om i dag. Men i morgen får dere kanskje ta en titt på den nye leiligheten, om jeg blir ferdig. 

Hadetbra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar