onsdag 14. september 2011

je t'aime

Her sitter jeg, på samme plass i sofaen som jeg satte meg ned på da jeg kom hjem fra skolen. Vi har nemlig sosiologi og sosialantropologi prøve i morgen, og ikke minst fransk. Jeg prøver å pugge for harde livet, men er ikke så veldig lett når alt annet er mer fristende.

Sosiologi er ganske simpelt egentlig, det er mest ord og uttrykk som vi kjenner til på andre måter. Som for eksempel forventinger og normer. Slike ord skal vi utdype og forklare hva betyr. Og det er ikke særlig lett å forklare hva forventinger er. Det er bare et ord vi kan, alle sammen. 

Ellers i fransk håper jeg vi bare har gloser. Fransk er det desidert vakreste språket som finnes. Jeg elsker det. Det er så romantisk og har så utrolig fin flyt. Jeg håper at jeg blir kjempe god i det en dag. Språk er trossalt nesten det eneste som interesserer meg. Vurderer å studere språk og etterretning etter hvert når jeg er ferdig med videregående. 
 Håper dere har en mer meningsfull dag enn hva jeg har. Men man må bare gjøre sitt beste for å oppnå det man vil ha. Heldigvis har jeg forstått det nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar