tirsdag 13. september 2011

I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK


Jeg er stolt. Jeg er en stolt jente.
Jeg bryr meg ikke hva andre sier om meg, hva folk sier om vennene mine. Jeg er meg selv, og det er vennene mine også, og jeg elsker dem for det. Det er så utrolig viktig å vise andre hvem du egentlig er, ikke lat som om du er noen du ikke er, det taper du på. Du må være stolt over deg selv, og din mestringer. Du er unik, som alle andre.

Vi må vise hverandre hvor viktig det er, å kunne være seg selv. Da slipper man å glemme av hva man har sagt, og glemme hvem man egentlig er. Vær deg selv, og du vinner så mye på det. Du får masse venner, ekte venner. For det er nemlig det som betyr noe her i livet, å bli satt pris på.

Jeg har selv hatt mange oppturer og nedturer her i det enda korte livet mitt, og det blir flere. Det er ingen som lever et liv uten problemer, og når man er på en nedtur er det kjempe viktig med mennesker som er der for deg og støtter deg. Dermed må du være deg selv fult ut, og innrømme de feilene du har gjort, slik at du ikke bare roter deg opp i en stor smørje.

Så lenge du innser hva du har gjort, vinner du på det en dag. Kanskje det blir et helvete der og da, men til slutt blir du sterkere.
Tro meg, et liv fult av helvete gir deg en rekke med erfaringer som du kan ta med deg videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar