mandag 19. september 2011

the most intimate thing


Sex. Det å skrive om sitt eget sexliv på bloggen er vel altfor privat og teit, rett og slett. I dag kom jeg helt tilfeldig inn på en blogg, en sex blogg. Det var skikkelig intime bilder og ingenting ble gjemt bort. Det var rett og slett ingen hemninger. 

Jeg må bare si, at det er det teiteste jeg har sett. Ingen kan legge ut slikt av seg selv, vel? Det er kjempe dumt, slikt vokser og vips så har hele verden sett det. er det så lurt, da?

Jeg mener at sex er en nydelig ting. Ja, nydelig. Det er så intimt og spesielt. Det er noe alle mennesker har behov for, og ingen klarer å leve uten. Selvfølgelig er det å ha et one night stand og sex med en du er glad i to helt forskjellige ting, så er det likevel like intimt og privat. 

Sex med en fremmed er bare sex. Det mangler både kjemi og lidenskap, men kan være like gøy og bra fordi. Men ingenting er som sex med en du virkelig liker, en du setter pris på. Alt faller på plass og du svever i øyeblikket.

Jeg hadde aldri klart og fått meg selv til og lagt ut slikt på bloggen, ikke i det hele tatt der noen andre kunne fått sett det. Jeg vil at slikt skal være privat. Selvfølgelig snakker jeg ut om slikt med venninnene mine, men ikke med hvem som helst. Det blir bare for dumt i mine øyne.

Man burde være litt mer forsiktig med slikt, det er ikke noe alle burde få vite. Ting blir fort rotert og vendt på, til slutt er det blitt en helt annen sak. Spesielt jenter burde passe seg for sånne ting. Det sitter faktisk ekle, skitne menn over hele verden som kan se deg. Og det som først kommer på nett, forsvinner aldri. 

Vi som jenter, må respektere oss selv. Det er det viktigste av alt, respekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar