torsdag 1. september 2011

Cause what you see is what you just might get


Jeg tror på en rik fremtid. En fremtid som er rik av latter og hygge. For å finne det vi søker etter må vi være kreative og finne det selv. 

Jeg tror at en hver av oss i Norge skal klare å leve slik de helst vil. Vi må jobbe oss oppover i systemet og nå de målene vi vil. Derfor er det svært viktig og oppsøke det rette og ikke det som fører deg enda lengre bort.

Jeg tror at et hvert menneske har like mye verdi som meg. Jeg vet at jeg er verd masse, jeg er verd et helt liv. Et liv er mye det, det er uendelig. Det er også alle andre på denne underlige planeten. Uansett alder, kjønn og rank kan alle gjøre det de vil, vis de virkelig setter seg inn for det.

Jeg tror at det å ha mål er viktig. Det å planlegge en liten fremtid, og ha tro på den. Det hjelper deg å komme videre, hvis du ønsker det. 

Vi må alle tro. Det er det som gjør oss til å være de vi er. Vi tror på det som gjør oss til oss. Nemlig våre meninger, vår egen stemme i vår egen lille verden. Der er det nemlig vi som bestemmer:-)

Du får alltid det du selv oppsøker, selv om du innerst inne ikke vil. Tro meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar