torsdag 15. september 2011

We had a beautiful dream and that was all. I could not have any pleasure in the world if I abandoned my children. I do not even have any regrets.


Jenter er det mest motbydelige dyret på jorda. Vi er slemme og utrolig frekke.

Ingen kan gjøre en person så vondt som en jente kan. Vi kan gjøre så mye skade i en person at det ender med selvmord. 

Det er selvfølgelig ikke bare jenter som mobber og er slemme, men guttene gir seg. De sloss så er det over. Jentene gir seg ikke, de bare holder på og holder på. De slutter ikke før det er alt for sent. 

Vi jenter sier ord som er ufattelig vonde, og ting vi aldri burde ha sagt. Man kan si noe som man aldri glemmer. Det stifter seg fast i hodet ditt, helt til det blir slutt. 

Den dagen der hvor du våkner og ser deg selv i speilet, og tenker «jeg hater meg selv. Jeg er stygg.» bare fordi noen fortalte deg det. Det er ikke riktig, er det vel?

Jeg vet, jeg har helt sikkert sagt noe sårende til noen jeg også. Jeg har også helt sikkert fått noen til å føle seg stygg. Men det er så utrolig teit.

Vi er ikke klar over hva disse ordene og blikkene gjør med en person. Det er kjempe ekkelt å føle seg utenfor, og ikke være bra nok. Tro at du er stygg og ekkel. Hver gang du får deg noe nytt blir det ødelagt.
Det skal ikke være slik. Heldigvis er det ikke slik på den skolen jeg går på. Det virker som vi er blitt for voksne til slikt tull.

I går så jeg programmet Det blir bedre, og det var veldig rørende. Jeg har aldri tenkt på det slikt før. Men mobbeofre lever i et rent helvete, og de fortjener så utrolig mye bedre. De er mennesker, faktisk bedre mennesker enn de fleste som går og slenger dritt. 

Vi burde alle sammen vise mer kjærlighet til hverandre, i alle fall hilse på hverandre. Et lite «hei» kan utgjøre en hel skoledag til den som blir mobbet. 

Tenk på det du ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar