søndag 25. september 2011

elsker det å elske


Jeg har ikke ord for hvor gode venner jeg egentlig har. Jeg blir satt pris på, jeg får ros for at jeg er den jeg er. Og jeg elsker det. Jeg elsker det at de faktisk spør hvordan jeg har det og at de kan fortelle meg hvor glad de er i meg uten at jeg har gjort noe spesielt. 

De er helt utrolige! Jeg er kjempe heldig :-) Og uansett hvor teit jeg er, og hvor mye dumt jeg gjør, er de rett ved min side. De er her, og de er der det skjer. Og helt ærlig, tror jeg ikke jeg hadde klart meg uten.
Jeg har blitt kjent med så fantastiske mennesker siden jeg flyttet ut hit, at bare det er et kapittel for seg selv. Jeg har møtt verdens beste jente, som jeg faktisk tror jeg kommer til kjenne lang tid fremover. Vi møttes på en fest, begge gråt og var helt fortvilet. 

Vi var nemlig blitt dolket i ryggen begge to. Og vips, her er vi. Hun er det beste av to verdener, og hun er min beste venninne. Rart nok, siden vi faktisk ikke har kjent hverandre så fryktelig lenge. Men alt falt på plass allerede første gang, og siden den gang har ting bare blitt bedre å bedre. 

Denne helgen var super. Lenge siden jeg har hatt en så lykkelig helg. Mine tre aller beste venner og kjempe fest. Det har vært så utrolig gøy å ha de her samtidig. Det vil jeg si, viser at de er her for meg.

Fikk også en melding i kveld, som gjorde meg våt på øynene. En slik venn, er noe alle burde ha! Dette er ikke et random fjortis innlegg. Men jeg vil påpeke at et liv uten gode venner, er ikke et fullkomment liv.
Jeg setter i alle fall utrolig stor pris på alle disse nye menneskene som har vært med på å forandre livet mitt, selv gode og dårlige erfaringer. Disse årene har/blir kanskje de beste i mitt liv. 





 Håper alle er så heldige som meg!

1 kommentar: