tirsdag 27. september 2011

i walk out the door


Jeg vil bare påpeke at jeg er kjempe lei kulde, høst, vind, regn og ikke minst skole.. 
Jeg kunne tenkt meg en uke eller to i varmere strøk sammen med gode venner på en strand. Der hadde vi antageligvis blitt liggende hele dagen, til sola blir svakere og vi går opp for å dusje og ordne oss til en helaften med sydenmoro. 

Vi hadde også sikkert spist ett kjempe deilig måltid og shoppet litt, før vi hadde blitt kjempe fine på drinker og shots. Vi hadde gått i lett og behagelige klær som ikke er tjukke og tunge. Vi hadde ikke trengt jakker og uggs for og ikke fryse. 

Fy søren hvor jævla lei jeg er høsten, allerede. Jeg elsker sommer og vinter, avskyr vår og høst. Jeg hater å stå opp om morgenen, derfor er det heller ikke noe sjakktrekk at det er mørkt og kaldt på soverommet mitt på morgningen. Da nekter jeg nemlig å stå opp, og vil heller gå i dvale.

Jeg er som en lite kosebjørn, som liker tjukke dyner og masse puter. Helst noen som kan ligge og stryke på meg hele dagen også. Det er så deilig.

Selv om tjukke klær, gode sko og behagelige jakker er ganske deilig. Så foretrekker jeg heller lite klær og varme. Jeg liker varme. Da føler jeg meg så komfortabel. 

Skolen er jo også et helvete for tiden, bare lekser og foredrag i/om alt mulig dritt. Jeg har ikke ord for hvor lei jeg er. Jeg begynner faktisk å lure på hvorfor jeg egentlig ikke bytter linje, studiespesialisering er så absolutt ikke noe for meg. Jeg som ikke klarer å sitte stille uten å snakke i ti minutter engang.

Håper ikke jeg er den eneste med høstdepresjoner og indre tanker om alt mulig rart for tiden. Kanskje jeg holder på og blir schizofren. Flott, nå er jeg hypokonder også..

(beklager ubehøvlet språkbruk. jeg er frustrert og lei.)
FAEN, for en dårlig dag jeg har i dag. Dermed vil jeg antageligvis ikke være så mye tilstede i dag. Godnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar