onsdag 21. september 2011

PURE NATURE COLLECTION

Da har jeg tatt en del bilder. Jeg for min del, liker mitt nye rede kjempe godt. Det er kanskje ikke kjempe moderne og nytt, men det er kjempe fint her. Mye bra for småpenger.








Som dere sikkert ser er den masse vinduer her i stuen. Kjøkkenet er et lite hybelkjøkken, så det er ikke så mye å skryte av. Soverommet er utrolig stort, så det er litt greit! Badet er heller ikke så mye å skryte av, men det er helt greit både kjøkken og bad, bedre enn det kunne ha vært for prisen jeg betaler.
Jeg er i alle fall fornøyd.

Skulle hadd litt mer pynt og dilldall men det blir vel med tiden!
Har heller ikke TV enda, fordi pappa har bestilt på NETonNET, så jeg får bare håpe at den kommer snart, ellers kan det bli litt kjedelig.

Men, til syvende og sist. Jeg stor trives :-)

1 kommentar: