lørdag 22. oktober 2011

sentimental, depressed etc.

Hjerte dunker bare mer og mer. Det begynner å nærme seg jul og nyttår. Selv om det er kjempe hyggelig med jul og diverse, betyr det også at to av mine aller bestevenner reiser i fra meg. Dette har ikke gått opp for meg før i dag tidlig, noe som er veldig rart å tenke på. Jeg ble så lei meg da det virkelig gikk opp for meg, selv om det er kjempe hyggelig for dem og jeg burde være glade på deres vegne, klarer jeg ikke det, i hvert fall ikke enda. 

Jeg tror det blir kjempe trist, og det er så uhyggelig å tenke på at jeg skal være uten dem så lenge.. Det er trossalt de, som har holdt meg boende her. Og nå skal de reise.

Det blir utrolig mye forandringer inn i det nye året tror jeg. Håper bare at ingenting er forandret når de begge kommer tilbake. Kanskje det er det jeg er redd for? At ingenting skal være det samme mer, og at jeg blir helt alene her. Jeg vet jo at jeg har masse gode venner her, men jeg tror ikke det blir det samme uten de to jentene. Jeg er liksom blitt så vandt til dem, og at de alltid er her med meg.

Det tyder bare på at de har blitt store jenter, i motsetning til meg selvsagt. Og at det er en del av livet. Jeg skal jo også reise når jeg er blitt så stor. Men jeg er heldigvis bare lita enda, og trenger ikke reise fra noen som helst. Selv om jeg allerede har reist fra mamma og pappa. Okei da, jeg forstår. Jeg kan ikke sitte her å grine over at de får oppleve sitt livs eventyr. Jeg burde være glad på deres vegne. Heldigvis utnytter jeg hver eneste dag jeg får sammen med dem. 

Uff, det er litt trist da. Jeg blir heldigvis stor jente snart jeg også, da er det min tur og reise ut i verden. jippi!
Jeg har kanskje en dårlig dag, siden jeg er så lei meg for alt. 
Håper ikke depresjonen kommer og tar meg igjen, jeg er nemlig alt for sliten til å kjempe i mot.. Jeg er ikke syk, på noen som helst måte, jeg er bare sliten og lei. Kan plutselig begynne å gråte, det er ikke gøy. Jeg kan ikke møte veggen en gang til, da er jeg ferdig. 

Det er bare depresjonen som snakker, tror jeg.
Jeg vil være sterk, for alltid.

Jeg er heldig som har så gode venner, i alle fall.


2 kommentarer:

  1. Kjæm nå heim igjen da snuppeline :-D Å d e itj sånn at vi plussele slutte å varra venna når æ fer <3

    SvarSlett
  2. vi ska jo alltid vær venna <3

    SvarSlett