mandag 3. oktober 2011

for once, i'm free


Jeg er fri som et barn. Fra nå av er det ingen som kan bry nesa si i hva jeg gjør og hvor. For en gang skyld er det ingen mann eller en annen som kan bestemme over meg, eller bli sint om jeg gjør noe jeg kanskje ikke burde gjort. Det er sikkert 2 år siden sist jeg var helt fri, der jeg kunne leke meg med andre uten at jeg fikk noen reaksjon på det. 

Dette fikk en brå slutt da jeg møtte den største tosken i hele mitt liv, så kom en annen tosk. Disse to er ikke verd en dritt, annet enn å bli kalt tosk. Jeg har faktisk sløst 2 år på noen/noe som ikke betyr noe.  
Jeg møtte jo verdens snilleste gutt begynnelsen på året, men det var vel ikke som det skulle være. Ting går ikke som det skal når man ser på hverandre som leketøy. Skulle ønske vi hadde vært ærlige med hverandre fra starten av! Da hadde det kanskje vært annerledes nå. Men vi er venner, og snakker sammen. Det er det som teller. 

Jeg er ferdig med styr og guttedritt. Jeg er fri og skal gjøre hva faen jeg vil en stund fremover nå. Jeg er min egen lille hersker! Er jo trossalt bare 16 år enda, men har heldigvis snart bursdag, haha.. Så jeg må leve mens jeg enda kan. 

Vil egentlig si at jeg er typen som vil være i ro, selv om jeg er en partyløve. Så trenger jeg en sterk og ansvarsfull partner, noe jeg aldri finner. Jeg er for opptatt med å drite på draget og gjøre feil. Men jeg starter ett nytt liv i dag, nye skikker. Jeg skal nemlig være helt meg selv og starte helt på nytt med alt som har med menn å gjøre. 

Jeg trenger ro og omsorg, ikke fyll og herj. Derfor skal jeg utnytte vennene mine fult ut de nærmeste ukene, og bare kose meg hjemme med mamma og pappa som jeg ser til uken! Dette trenger jeg så absolutt.

Jeg har gjort meg fortjent til slikt :-)

1 kommentar: