søndag 16. oktober 2011

back to normal


Da er jeg tilbake på hybelen igjen etter en deilig høstferie. Jeg er kjempe sliten og i tillegg er det skole igjen i morgen, så jeg vurderer nesten å finne senga allerede nå! 

Jeg har kost meg masse sammen med bare gode mennesker. Gleder meg allerede til den 28. for da skal jeg tilbake igjen for helgen. Passer bra siden pappa har bursdag, Sunniva kommer hjem på høstferie i fra Brussel og en annen kompis kommer hjem fra Bergen, i tillegg er jeg bedt i bursdag hos Malin. Det blir en fullbooket helg og masse moro!

Ellers går det kjempe bra med meg. Aldri hatt det bedre, faktisk. Jeg har fått meg en del nye klær, ny telefon og vintersko også, så jeg er kjempe fornøyd! Så fra i morgen av er det tilbake til normalen og de samme rutinene igjen. Heldige meg..

Har også fått vite noe spennende, som jeg kanskje kan dele med dere etterhvert! Bare vent.
Håper dere alle har hatt en like fin ferie som meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar