mandag 10. oktober 2011

fristet

Da er jeg hjemme i Namsos igjen. Kom frem i går kveld, men glemte selvsagt av min egen pc, så det er ikke tilgang til pc så veldig ofte her i huset. Dermed blir det også lite oppdateringer her på bloggen. 
Men jeg slapper av og koser meg her hjemme. 

Det var litt trist tidligere i dag, siden jeg ikke møtte den minste broren min i går kveld, var første møte med han da han kom hjem fra barnehagen. Det er jo tross alt fler måneder siden forrige gang jeg var hjemme, og minstemann kjente meg selvfølgelig ikke igjen. Noe som ble veldig ekkelt for meg, og jeg ble virkelig lei meg.
Dere tror kanskje det er en filleting, men jeg føler jeg svikter siden brødrene mine ikke"kjenner"  meg igjen lengre..

Heldigvis ble det greit etterhvert da jeg så og si tvang frem et smil på han. Da ble jo også jeg glad og vi fant kontakten igjen. Jeg tror han begynte å kjenne meg igjen, da jeg satte meg ned sammen med han for å leke. Da kom han nemlig bort og ga meg en god klem! Han er så søt.

Ellers har jeg storkost meg både i helgen og frem til nå. Har nemlig hatt den beste helga på lenge! Føler bare mer og mer at jeg blir satt pris på og at det faktisk er noen som er god der ute. Jeg har også hatt en koselig dag i går og i dag sammen med min bestevenninne :-)
Det er så kos og ha ferie, da har jeg nemlig tid til å møte alle de gode menneskene i livet mitt!

Dette blir en god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar