lørdag 8. oktober 2011

hygge!


Vinteren begynner faktisk og komme til Trøndelag. Da jeg glippet med øynene i syv-tiden i morges, var det snø på bakken. Det er fryktelig kaldt men også en herlig vinter luft. Jeg gleder meg masse til vinteren kommer, jeg elsker vinter selv om jeg hater høsten. 

Det er så nydelig når snøen legger seg på trærne og bakken. Den gode, herlige vinter lufta og selvsagt jula. Jula er desidert den beste tida på året. Masse snø, familie og kjærlighet! Det er så herlig. Gleder meg ekstra mye til jul nå som jeg har flyttet, for da er det kjempe koselig å komme hjem til familie og andre slektninger å feire. 

Nå sitter jeg plantet i sofaen med et godt pelspledd snurret i rundt meg og ser på Hotell Syden, gud som jeg vil til syden igjen. Det er så mye jeg vil gjøre dette året, men skolen hindrer meg i det meste. Så jeg får bare holde tunge rett i munnen og gjøre det beste ut av det. 

Skal heldigvis hjem til Namsos i morgen, det blir også godt. Spesielt å møte mine kjære småsøsken igjen. Er så lenge siden jeg har sett dem, og jeg føler jeg har dolket dem i ryggen etter at jeg flyttet. Blir liksom ikke det samme lengre.. Jeg skal jo være et forbilde og en god storesøster. Så jeg håper de vil tilgi meg en gang. 

I så fall, skal jeg bare sitte her å kose meg resten av kvelden. Er så sliten i kropp og sjel etter i natt, så jeg får lade opp igjen til den lange bilturen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar