mandag 12. desember 2011

tilsynelatende søt og snill

ny dag - nye mulighet. langt der i fra
jeg sitter her å leser linniiie.com. jeg må si at jeg blir fryktelig målløs av de menneskene som kritiserer henne. jeg kjenner ikke Linnéa, men jeg tror det er en sterk og utrolig snill jente. hun har slitt i mange år, og dermed blir hun kritisert. hun blir kritisert fordi hun er åpen om sykdommen sin. det er det ikke mange som gjør altså!
om en blogger er så forferdelig, hvorfor fortsetter du å lese da?
og vær så snill, la jenta være i fred.

jeg personlig digger henne! hun er utrolig tøff, står for hva hun sier, ærlig og ikke minst veldig pen. jenta gir meg en grunn til å smile, jeg ler, men vet ikke om det er med eller av henne. jeg blir så utrolig rørt over den seriøse siden av henne, at jeg skjønner ikke hvordan enkelte mennesker kan være så stygg.

til de som ikke har sett La Linnéa Leve - anbefaler jeg det. hver episode er på ca 6 minutter, og vi blir dradd med inn i Linnéas liv hvor Andreas (kompis) vil hjelpe henne med å få litt glede i hverdagen.

alle fortjener å få ett smil på munnen en gang i blant. alle fortjener å ha det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar