mandag 19. desember 2011

min hverdag .. lite underholdene

da var kniska dratt til det store utland! det kommer til å bli rart uten henne, men vi skal alle gjøre det beste ut av det. jeg misunner henne skikkelig, og håper hun kommer til å ha det kjempe gøy!

handa/fingeren er enda ikke helt ved sine fulle fem, men det blir vel bedre med tiden den også. nå gleder jeg meg bare til jul og masse familiekos.

ellers er det absolutt ingenting som har skjedd. jeg har som vanlig masse tanker og følelser, men vet ikke helt hva jeg føler for å dele det - samtidig som jeg ikke bryr meg hva dere mener uansett.

jeg har det helt okei, og trives med meg selv og vennene mine! det er sjeldent en dag hvor jeg sitter alene og kjeder meg hele dagen, noe jeg mener er bra, for da slipper jeg å tenke så mye på alt annet. bortsett fra at jeg mister fryktelig mye tid til det jeg egentlig burde ha gjort.

her er forresten handa, som jeg har pyntet så fint :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar