torsdag 15. desember 2011

fairytale of new york

oppdatering: det er 1 dag til juleball, 6 dager til juleferie og 9 dager til julaften
jeg har en finger som nekter å bli bedre, dermed har jeg vært nødt til å få utsatt tentamen. da må jeg gruve meg heelt til januar..

kniskamor drar til USA om 4 dager og jeg gruver meg som bare det. det føles ut som om jeg på en måte unngår henne den siste tiden, for å unngå å bli så innmari lei meg. hun er min aller bestevenn, og når hun plutselig befinner seg på andre siden av verden, kan jeg ikke bare ta en telefon.
jeg kommer til å savne og kunne ringe venninna mi til enhver tid, for å fortelle om hvordan ting er og hvor mye jeg savner henne, jeg kan ikke spørre om råd eller betro meg til henne.
problemet er at jeg tørr ikke si det. jeg vet bare at jeg kommer til å savne bestevennen min!

ellers har jeg hatt fri siden onsdag og skal ikke på skolen igjen før mandag. det er deilig. jeg har sovet bort mesteparten av dagene og sett en del film til sent på kvelden. det er ingenting som er så avslappende som det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar