tirsdag 2. august 2011

Please accept my apologies, wonder what would have been would you have been. a little angel? or an angel of sin? tom-boy running around, hanging with all the guys? or a little tough boy with beautiful brown eyes? paid for the murder befor they had determined the sex choosing our life over your life, meant your death and you never got a chance to even open your eyes


Et barn. Et ungt og dumt menneske skal ikke kunne få barn. En baby er mer enn et menneske. Det er ekstra ordinært. Den trenger mer omsorg, kjærlighet og omtanke enn de større.
Dermed burde ikke et menneske som så vidt kan passe på seg selv få en baby. Et menneske kan ødelegge et helt nytt liv. Et helt liv.

En kvinne, som fantaserer om hvor mye hun så gjerne vil ha et barn. Barnet kommer og hun vet ikke hva hun skal gjøre. Verken med barnet eller seg selv. Hun fortsetter som før, drikker hver helg. Ungdomstiden er ikke over enda. Hun vil heller være sammen med vennene sine enn med barnet. Barnet er bare gøy i begynnelsen. 

Hvor ha et barn da?

Jeg har lovet meg selv, at et barn skal ikke være inkludert i livet mitt før jeg har en utdanning, bolig og er ferdig med min tid som ung. Jeg vil være en god mor, et forbilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar