tirsdag 23. august 2011

about live, laugh, love


Jeg liker å tro at jeg har et motto her i livet. Noe som betyr noe for meg og det som passer til hvordan jeg velger å leve mitt liv. 

Når jeg tenker kortsiktig, så vil jeg bare leve med dem jeg er glad i. Gjøre mitt beste både på skolen, hjemme og jobb, og ikke minst å gjøre mitt beste for å støtte mine kjære fult ut.

Langsiktig, blir det litt vanskeligere. Da tenker jeg mest på det at jeg vil ha en god utdanning, en bra jobb, et hus, 1-2 barn og en kjærlig mann! Dermed kan jeg leve lykkelig sammen med gamle og nye kjente, mine kjæreste og bekjente. 

Dette gjør at jeg tror på et lykkelig liv, til slutt. Med latter og kjærlighet, men for å få disse gledene, må du leve. Lev slik du vil, uten at det skal ha noen påvirkning på studiene og dine nærmeste. Du må ha kontroll for å leve slik du vil, ikke skli helt ut. 

Ha tro på deg selv og dem i rundt deg, det er svært viktig. Du må ha tillitt til de du vil skal stå deg nærmest. Ikke vær sjenert og redd for å prøve noe nytt, kanskje du liker det :-)

Jeg prøver i alle fall hver eneste dag og fokusere på live, laugh, love. Da vet jeg at det er verdt det, det er verdt slitet! For når jeg kommer dit jeg vil, vet jeg at det var den riktige veien med de rette valgene. 

Ta sjanser! En dag er det kanskje for sent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar