mandag 15. august 2011

LYKKE


Lykke er en herlig følelse, dere.
Jeg er så lykkelig, som jeg aldri har vært før. For første gang på lenge, føler jeg meg vellykket og heldig. Alt er på plass og jeg føler ikke jeg mangler noen ting i livet mitt. Jeg er fremdeles ung og har enda mange år å utvikle meg på. Akkurat nå, vil jeg bare leve livet mitt som en helt vanlig syttenåring. 

Jeg har alt jeg trenger, og mer til. Jeg har fått et mye bedre forhold til mine foreldre og søsken, og jeg har møtt alle de gamle vennene mine på den tiden jeg har vært her hjemme. Jeg har også vært en del i Hemne, der jeg også har alle mine nærmeste. Jeg føler meg heldig!

Jeg har vært litt av en vanskelig tenåring å ha, derfor har mitt forhold til min mor og far vært veldig vanskelig. Både for meg og dem. Jeg slet med å finne meg selv. Rotet meg helt bort. Og ja, dere tror kanskje jeg overdriver. Men tro meg, det gjør jeg ikke. 

Dermed vil jeg påstå at dette er den første stunden på omtrent to år jeg er helt meg selv igjen. Og det gjør meg sjeleglad. Jeg innrømmer at jeg har latt meg såret alle jeg var glad i, derfor er dette en så fantastisk følelse for meg. Jeg har vunnet over meg selv, jeg er endelig fri igjen!
 Jeg håper også at dere der ute er like lykkelige som meg. At dere er fornøyde med dere selv og deres innsats fortiden. 

Utfordringer gjør man sterkere. Og aldri se på en feil som en feil, en feil kaller jeg en erfaring. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar