tirsdag 30. august 2011

ME + YOU


Jeg er så forelsket. Jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan dette skal gå! Jeg har vært med denne guttungen før, helt til han knuste hjertet mitt. Jeg ble ødelagt. Gråt meg til søvn ganske mange kvelder, ville ikke ut i frykt for å møte på ham. Jeg var sint og lei meg. 
Alt jeg ville ha var han.
Det var det beste av to verdener. Vi var sammen hver dag. Lekte og lo.  
Vi var det beste av to verdener. Jeg har aldri vært så lykkelig før. 

Det som er problemet i denne Love Storyen er at alt begynte som en lek. Begge ble bare mer og mer smigret og betatt. Vi bare tok temaet aldri opp. Jeg tror bare vi ikke ville ødelegge det vi hadde. 
Det hele endte med at det ble ødelagt. Vi så ikke på hverandre, nektet å gå på samme fest, være i samme rom og i det hele tatt noe som inkluderte begge parter. Det var ekkelt. Kleint, siden vi hadde masse felles venner og bekjente.
Nå i den siste tiden har vi tatt opp litt kontakt igjen. Slik at vi vennene våre ikke trengte å velge part hver dag. Det går for så vidt greit mellom oss og de andre. 

Det er bare det at jeg må se han hele tiden. Det gjør det bare verre. Smilet, latteren og han. Han er liksom så mann. En mann på 20 år med store overarmer, skittene hender og det perfekte luring smilet. Jeg blir gal! Han har meg. Jeg er så sinn sykt fanget i han. Han kan gjøre hva som helst med meg, og jeg takler det.
Jeg begynner å tenke at så lenge jeg får et øyeblikk med han, en liten bit av han, kan det bare være. Da er det greit. Da kan han få gå videre, og det er slik det kommer til å bli. Jeg er et lett bytte for han, han vet at jeg er hans. 

Samtidig, utnytter han det ikke. Han beskytter meg og vil ikke la meg bli lurt, selv om jeg vil. Han bryr seg, faktisk. Han er snill mot meg, det er den viktigste delen. Han er alt.
Fortjener jeg han eller ikke(?) Jeg er i alle fall hodestups forelsket og vil helst bare slippe han om dette ikke går. For det går ikke lenger, det er umulig. Det blir for dumt. Vi må kunne være venner uten og røre hverandres edle deler hver gang vi sees.


"Smile, he loves you, he's just too afraid to show it to the world. 
                                                               One day you're gonna be his girl.."
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar