onsdag 11. januar 2012

you don't always get what you wish for, you get what you work for.

det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne gjøre. men innser aldri at om jeg skaffer meg en jobb (penger), bli bedre på skolen (mål og karakterer) og begynner å trene (bedre selvbildet) så kan jeg faktisk gjøre hva jeg vil.
med penger kan jeg reise hele verden og utforske spennende ting som interesserer meg, med de rette målene og karakterene kan jeg få hvilken jobb jeg vil, noe som hadde gjort meg lykkelig og med det rette selvbildet hadde jeg fått bedre selvtillitt og ett sunnere bilde av meg selv.

jeg sier ikke at jeg ikke er fornøyd med kroppen min, for det er jeg. jeg skulle bare ønske jeg fant motivasjon og inspirasjon slik at jeg kunne blitt litt sunnere så jeg hadde tatt bedre vare på den. men motivasjonen finner ikke sted, og jeg vil heller ligge hjemme å spise, noe som er fryktelig usunt.

nå ligger jeg på sofaen igjen, etter å ha inntatt masse taco og nachos og ser Sex and the City. noe jeg gjør omtrent hver dag. har sett hele serien, episode etter episode to ganger nå, og det er like spennende fremdeles. siden Trekant og La Linnéa Leve er ferdig, har jeg ingenting annet å se på..

i dag er en god dag, jeg føler meg vel. kanskje fordi jeg har blitt frisk og i tillegg fått litt trøst av min søteste Kniska i USA! ingenting hjelper som en god venninne på en dårlig dag/uke/måned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar