torsdag 19. januar 2012

19.01.12

dette har vært en god dag. jeg har gjort lekser, ryddet og vasket masse klær, deretter avsluttet jeg med litt sex and the city og sofakos med meg selv helt til en venninne kom for å hente slik at vi kunne ordne fruktsalat og se Tokyo Drift.
jeg prøver også så godt jeg kan for at det skal være greit her til mamma og pappa kommer i morgen. minste lillebror skal også bli med, og jeg gleder meg som bare det! det er ikke så lenge siden jeg var hjemme, men det føles ut som en evighet.

jeg savner marius, som er den eldste broren lillebroren min. men jeg tror han har problemer med at jeg er borte og vil aldri bli med hit. vi har alltid vært gode venner selv om man skulle trodd at vi hater hverandre. vi har ett godt forhold og jeg tror han ser opp til meg, noe som kan være vanskelig for han siden jeg plutselig ble borte.
det at jeg så sjeldent får se brødrene mine og at det påvirker dem, er en veldig stor faktor for at jeg vurderer å flytte hjem igjen neste år. men samtidig føler jeg at dette er noe jeg må gjøre for meg selv og ikke alle andre. jeg ser ikke for meg det at jeg flytter her i fra. jeg vil ikke flytte fra alle vennene mine. selv om jeg mange ganger vil hjem hos mor, der det alltid er trygt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar