mandag 14. november 2011

scary monsters and nice sprites


Føler jeg henger igjen, som om jeg sitter fast. Jeg har ikke vært helt meg selv i det siste, og det plager meg. Det er sikkert ikke mange som har lagt merke til det, men jeg føler meg så rar. Vet ikke hvordan/hvorfor, det bare er sånn.

Jeg er fremdeles litt deprimert, men tanken på at bestevenninnen min kommer hjem på onsdag og jeg skal hjem igjen neste helg, går det helt greit. Nå er det nemlig fult opp til begynnelsen av desember, og jeg tror det er helt greit at jeg har noe å sette henda i.

Gleder meg også utrolig mye til desember! Kalender, TV-kalendere, mandariner, jule godt og masse julebrus. Kjenner jeg får litt julestemning bare ved å tenke på det. En negativ ting er det at vi ikke slutter på skolen før den 22. slik at jeg må reise hele den dagen, for å rekke hele jula! Men det blir vel greit.

Ellers er alt greit. Jeg lever, jeg spiser og jeg ler. Det er det viktigste, føler jeg. Alt det andre kan komme når det vil. 

Jeg har også forresten bursdag om ikke så lenge. Nemlig den 27. November! Det gleder jeg meg også kjempe masse til. Da skal jeg hjem å feire sammen med alle kjente og kjære. Det blir utrolig godt for sjela.

Jeg tror egentlig at jeg bare er utbrent. Rett og slett. Det må jo være en grunn til at jeg har vært så sliten, lei og rar i det siste. Men jeg har hvilt meg og tatt godt vare på meg selv den siste tiden, og det tror jeg har hjulpet masse. I tillegg var helga bomull til hjertet! Utrolig bra helg sammen med bare fine mennesker.

Jeg er fremdeles drittlei enkelte, men slik er det. Man kan ikke like alle, kan man vel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar