fredag 15. juli 2011

what about me..?


Jeg er dum og egoistisk. Hver gang jeg er fornøyd og lykkelig med et kjøtt, klarer jeg alltid å ødelegge det med at jeg forteller han at det er totalt uakseptabelt å luske rundt med andre jenter så lenge jeg er involvert, spesielt foran meg. Derfor varer ikke slikt lenge hos meg, rart. 

Jeg er et underlig, snodig vesen som elsker selskap og litt mannekjøtt inntil meg før jeg legger meg for å sove, men klarer faen aldri å holde på noe som helst!! Vel, det er vel ikke rart det ikke holder når det klør i fingrene til den ene parten med engang han får alkohyler innabords. 

Men jeg trenger fremdeles en mann, som er sterk og kan ta vare på seg selv, og meg. Er det egoistisk å tenke på seg selv i slike situasjoner? Litt.
Det er vel tåpelig å lengte etter litt lykke og samliv, hehe.. Hvem gjør ikke det? Men hvorfor ikke leve livet fritt så lenge man kan, skal vel giftes bort etter hvert også, å da er leken slutt. 

Drekka, pule, spy og sloss så lenge du lever. Det er i alle fall det jeg bedriver dagene med

Livetsgladegang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar