lørdag 16. juli 2011

Harry Potter og dødstalismanene del 2

Harry Potter og Dødstalismanene -Del 2 er det siste eventyret i serien av filmer om Harry Potter, alle bygget på de verdenskjente bøkene til J.K. Rowling. http://www.filmweb.no/film/article408373.ece



I går var jeg og noen venner på Harry Potter og dødstalismanene del 2. Det var en utrolig herlig film! Det var spennende, trist og litt skummelt fra start til slutt. Jeg vil påstå at det er den beste Harry Potter filmen. Jeg ble rørt samtidig som jeg var kjempe spent på hva som ville skje videre. 

Jeg har enda ikke sett del 1, men jeg følte egentlig at jeg ikke trengte det heller. Du klarte å få med deg hva som hadde skjedd tidligere, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg ikke så del 1 først. Jeg vil så absolutt anbefale denne til alle, på alle aldre og kjønn. Den var fantastisk!

Nå skal jeg springe igjennom dusjen for så å dra på jobb! 
Ha en fortreffelig helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar