fredag 29. juli 2011

HVA NÅ


Jeg sier mye jeg ikke mener. Sier jeg hater uten mening. Sier jeg elsker med mening.
Hat er den følelsen man får etter en tragedie, en person som skaper tragedie hater vi. Hat er det sterkeste og mest ondskapsfulle ordet som finnes blant oss.
Kjærlighet er den følelsen man får når man ser på en person som betyr så mye for en, at en klarer ikke å slutte smile. Den følelsen en gir til de som blir rammet i tragedien. Kjærlighet er den største makten et menneske kan ha. En gjør alt for kjærlighet. 

Et land, mange mennesker, søstre, brødre, mor og far. Vi står alle sammen, som en nasjon.
Vi er uenige, alle sammen. Vi krangler både med mor, far og beste venn. Det er det som er beviset på omsorg. 
Vi bryr oss om hverandre. Du betyr noe for meg.
En feil kan oppstå enkelt, men også forsvinne enkelt. Tilgivelse er noe som følger med kjærligheten. En person du er glad i, kan du tilgi for nesten alle feil. Vi feiler, alle sammen. Men vi står sammen om det, en feil kan bli til en erfaring.

Sårbarhet oppstår når en blir svak, enten av en feil eller ved tragedier. Også ved krangler og slikt. Du blir sårbar. Føler deg sliten og lei. Vil gråte, mer og mer. Føler ingenting. Glemmer hvorfor livet er slikt, så vanskelig. 
Det er da vi viser kjærlighet. Forteller at vi er her. At vi bryr oss. Vi er glade i hverandre.
Jeg er glad. Glad i livet mitt og alle som er involvert i det. Det er nemlig det som gjør livet verdt å leve. 

Følelsen av lykke og suksess kommer av kjærligheten man får og gir.
Vi er sammen om dette. Vi kommer alltid til å være en for alle, og alle for en!
Den utrolige kjærligheten mellom mennesker.





Vi er mennesker


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar