fredag 3. februar 2012

03.02.2012

det er fredag og jeg sitter på toget på vei hjem til mamma og pappa. det er mørkt og kaldt.
jeg er passe lei av reisen allerede, og har enda to timer foran meg. reisen begynte 1805 og ender ikke før 0030. men, godt blir det!

etter to timer i buss og en time venting på sentralbanestasjonen kom jeg endelig inn på toget, der jeg heldigvis fant meg en stikkontakt, og dermed kunne jeg dra frem macen og mobilader slik at jeg kunne slå ihjel litt tid på toget, i hvertfall.

det blir utrolig godt å komme hjem til foreldre og søsken igjen. en skikkelig rolig helg hjemme, er det jeg trenger. kanskje kommer motivasjonen til skole mens jeg er hjemme. håper det.

nå er jeg der hvor skolen gjør meg utilpass og jeg vil bare krølle meg inn under dyna hver eneste morgen, når klokka ringer. jeg er utrolig lei og dermed mister jeg lysten til å gjøre noe som helst fornuftig der. føler ikke jeg hører hjemme på skolen i det hele tatt.
i tillegg har jeg ingen anelse om hva jeg vil videre i livet. noe som også stresser meg en del.

nå ble jeg togsyk, og vil hjem.
ha en fortreffelig helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar