tirsdag 7. juni 2011

playm8


Jeg har nemlig fått meg en lekekamerat. For et fint ord/utrykk. Teheh, en venn er delt opp i så mangt. Herlig!
Ellers har jeg hatt besøk av verdens beste venninne fra onsdag – lørdags morgen. Det var så gøy å se henne igjen. Vi var ute på fylla torsdag-lørdag, skøøøy!!
Lørdag etter at hun dro tilbake til nord, måtte jeg på jobb! 13.00-21.00, lovely! Det var hardt, men jeg har bare godt av det. Bra å kunne gjøre noe fornuftig ut av gråe dager også. Etter jobb bars det rett hjem for og skifte klær så på’n igjen. Da var det nemlig Terje Tysland på Vihalsen, gørr.. så vi dro og badet litt stamp istedenfor. 

Etter det dro vi tilbake til ørn for å finne nach, det var dårlig med det gitt. Fant ett nach, men jeg trodde jeg var kommet til helvette. Det var ikke gøy. Utrolig at en person kan ødelegge en hel kveld, og noen døgn til på så kort tid. Bitch
Menmen, jeg og min lekekamerat er på talefot igjen. Som mor sier: “Så leng dåkk trives i kverainners selskap, e det itj nå som e beir!”.
Såklart gjør vi, bortsett fra at jeg føler meg dum. Hehe, va gjør man ikke for en liten lek?
Back on track, skole og div.. heldigvis langhelg denne helga også, det vil si at jeg får et trivelig besøk av min kjære mor og far inkl søsken. Ah, det blir deilig.

Snakkes i barn denne helga også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar