onsdag 29. juni 2011

the music gives you life

jack sparrow - the lonely island(ft. michael bolton)
love suicide - tinie tempah ft. ester dean
coconut tree - mohombi
castle made of sand - pitbull
sucks to be you - clinton sparks ft. LMFAO & jojo
someone like you - adele
i love my people - eddy wata
the edge of glory - lady gaga
say jambo - mohombi
call your girlfriend - robyn
vem dançar kuduro - lucenzo ft. big ali

Ingenting er så viktig som god musikk når du ligger på verandaen og soler deg, står i dusjen, griller med venner eller er på fest! Musikken skaper god stemning og er i alle fall veldig viktig for meg som person, på en måte.
Attituden din, kommer av musikken du hører på. Jeg personlig liker allslags musikk. Alt i fra rolig klassisk piano spilling til hard rock aka Rammstein.  Alt fra hvilket humør jeg er i, men som regel er det mye lady gaga, lmfao, mohombi osvosv.
De øverste nevnte sangene er de viktigste for øyeblikket. De skaper en utrolig god stemning, i hvert fall nå som jeg ligger og soler meg på verandaen:-)

See you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar